Pożegnaj Krwawe Żniwa i zapoznaj się z demonicznymi robotami w Arcane Tremors w Diablo 4. Sezon 3 daje nam kolejną aktywność, jeśli chcesz zmierzyć się z najnowszym bossem na końcu gry i może wyjaśnić, jak działa cały proces.
Czym są Tajemne Wstrząsy w Diablo 4?
Tajemne Wstrząsy to działania strefowe, które odbywają się we wszystkich pięciu regionach Sanktuarium podczas Sezonu Konstruktu. Działania te wypełnione są demonami i konstruktami, które stanowią podstawę tematu Sezonu 3. Ale każda lokalizacja Tremoru to znacznie więcej niż obszar, w którym można zdobyć łatwe XP i dodatkowy sprzęt.
Celem w Arcane Tremors jest otwarcie obelisków, aby zdobyć znajdujące się w nich rdzenie żywiołów. Obeliski są chronione przez pułapki na żywioły, których możesz łatwo uniknąć. Uderzenie przez otaczających wrogów jest bardziej frustrujące niż sama pułapka, więc pamiętaj, aby usunąć wszystko, co może zadać ci obrażenia w okolicy.
Gdy zdobędziesz co najmniej trzy rdzenie żywiołów, możesz podejść do koksownika. Podobnie jak obeliski, mają one różne elementy, ale nie są pułapkami. Zamiast tego używasz rdzeni i co najmniej 250 Strzaskanych Kamieni, aby przywołać walkę z Heroldem Malphasa. Te demony będą upuszczać Kamienie Zarządzające i łupić na dowolnym poziomie świata. A kiedy osiągniesz 4. poziom świata, zaczną upuszczać rdzenie magmowe.
Hodowla rdzeni magmowych to ostateczny cel trzeciego sezonu w Diablo 4. Zebranie co najmniej siedmiu rdzeni magmowych pozwala dotrzeć do Echa Malphasa w Krypcie Krosna. Jeśli uda ci się go pokonać, masz szansę zdobyć trochę Unikalnych Kamieni Tuningowych. To szczyt twojej podróży Arcane Tremor.
Nie wchodź do Krypty Krosna bez przygotowania się na zbliżającego się Strażnika Krypt.