Wydawca Assassin’s Creed udostępnia dużą darmową wersję do pobrania, ale nie wszystkich to interesuje

Czarna flaga Assassin’s Creed jest z pewnością jedną z najlepszych części serii. W rzeczywistości jest to jedna z najlepszych gier o piratach wszechczasów. Nasuwa się zatem pytanie, czy Ubisoft stworzył coś tak fantastycznego jak Czarna flagajak to się stało, że tak fatalnie nie trafili w sedno Czaszka i kości?

Czaszka i kości osiągnął status legendy jeszcze zanim został wydany, po prostu ile razy jego wydanie było opóźniane. Niestety, oto jesteśmy. Jest rok 2024 i wreszcie wszyscy możemy się bawić Czaszka i kości. Problem w tym, że niewielu tak naprawdę chce. Po krótkim okresie beta Czaszka i kości można już kupić na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S, ale ponieważ gracze nie chcą rozstać się z 69,99 funtów ciężko zarobionych pieniędzy, Ubisoft próbuje zwabić potencjalnych żeglarzy hojnym ośmiogodzinnym bezpłatnym okresem próbnym.

Ośmiogodzinne demo jest już dostępne i pozwala cieszyć się pełną funkcjonalnością Czaszka i kości, aczkolwiek z ograniczeniem progresji. Jeśli tak, zdecydujesz się na grę po zakończeniu wersji demonstracyjnej, Twoje postępy zostaną przeniesione. Problem z Czaszka i kości jest to, że jest nieco przesadzony z roszczeniami AAAA. Cena 69,99 GBP również nie pomaga, jeśli możesz spakować oba Helldivers 2 I Palworld za ułamek tej ceny.

W serwisie Metacritic ma on ocenę krytyków na poziomie 64, a użytkownicy przyznają marne 3,0. IGN przyznał wynik siedem, pismoCzaszka i kości nie jest następcą Assassin’s Creed 4: Czarna flaga tego wielu zdaje się chcieć i nie jest to wiele z rzeczy, o których sam Ubisoft mówił, że będzie na różnych etapach swojej historii, ale morska gra RPG, którą ostatecznie otrzymaliśmy, jest wciąż zaskakująco dobra”, podczas gdy GGRecon przyznał wynik zaledwie czterech, dodanie„W środku są krótkie okna Czaszka i kości gdzie widzę resztki pasji. Wszystko inne jest obowiązkiem. Przewidywalny, biorąc pod uwagę opóźnienia i problemy z rozwojem gry, ale mimo to rozczarowujący.”

Jeśli Helldivers 2 I Palworld udowodniły cokolwiek, to to, że istnieje ogromny apetyt na gry AA – coś, co moim zdaniem branża próbowała pozostawić za sobą. Tak, globalne franczyzy AAA są koniecznością, ale jest też miejsce na solidne doświadczenia pośrednie. Czaszka i kości postawił sobie zbyt wysokie ambicje i wygląda na to, że teraz płaci za to cenę.