Poniżej znajdują się pełne informacje o łatce do aktualizacji Alan Wake 2: How to z 1 lutego

Czy lubisz aktualizacje? Oto aktualizacja Alana Wake’a 2 z 1 lutego, która obejmuje wszystko, od wyboru rozdziału po stonowane sceny grozy.

Aktualizacja Alan Wake z 2 lutego 1: wymieniono pełne uwagi dotyczące aktualizacji

Alan Wake 2 ma władzę nad dwiema rzeczami: horrorem i przedmiotami kolekcjonerskimi. Jednak to drugie okazało się wyzwaniem dla wielu graczy. Dzieje się tak głównie dlatego, że gdy zajdziesz zbyt daleko w grze, przedmioty kolekcjonerskie mogą zostać zamknięte na resztę gry. Do teraz! Ta najnowsza aktualizacja pozwoli graczom wybierać odblokowane poprzednie rozdziały i zbierać trofea w wolnym czasie. Ale poza tym ta aktualizacja naprawia dziesiątki błędów i poprawia ogólną wydajność gry. Chociaż niektóre zabawne błędy, takie jak błąd odradzania się propanu, zostały trwale zmiażdżone. Zanurzmy się od razu.

Nowa funkcja: Wybór rozdziału

  • Możesz teraz wybrać dowolną misję w grze, którą wcześniej odblokowałeś.
  • Użycie tej funkcji powoduje wczytanie gotowego zapisu stanu gry niezależnie od Twoich postępów.
  • Oznacza to, że postęp i ekwipunek przedmiotów będą z góry określone w zależności od misji.
  • Zachowasz poprzednie, ręczne zapisy.

NOTATKA: Pamiętaj, aby zachować co najmniej jeden ręczny zapis poprzedniego postępu, jeśli chcesz go zachować.

Nowe funkcje

  • Dodano menu wyboru rozdziału.
  • Dodano opcję wyboru pomiędzy niską i normalną intensywnością obrazu i dźwięku grozy.

Rozgrywka i misje

  • Naprawiono błąd w The Final Draft (Nowa Gra Plus), który powodował, że jeśli gracz miał już w ekwipunku kuszę Sagi, nie mógł ukończyć/otworzyć wszystkich wymaganych Skrytek Kultu, a tym samym nie mógł zdobyć Klucza do Latarni Morskiej z ostatniej Skrytki Kultu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć, jeśli otworzył powiadomienie o zakończeniu oglądania ostatniej reklamy braci Koskela:
    • Podczas RE09 Deerfest, kiedy pójdziesz do Oh Deer Diner, wyświetlona zostanie ostatnia reklama Koskela i zostaniesz poinformowany, że możesz ją zobaczyć w Mind Place, ale jeśli naciśniesz touchpad zgodnie z instrukcją, aby wyświetlić ją w Mind Place, nic się nie dzieje, a kontrola jest zamrożona. Problem występuje do momentu ponownego wczytania ostatniego zapisu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi zebranie wszystkich wskazówek wokół ciała Słowika.
  • Przedmioty wymagane do rytuału nakładania się w RE03 Local Girl można teraz podnieść dopiero po odnalezieniu odpowiednich wskazówek.
  • 10. Scena Echa po spotkaniu z Casey w alejce odblokowuje się teraz prawidłowo.
  • Gracze otrzymują teraz amulet z kubka Coffee World w Ostatnim Rozdziale (Nowa gra+) zamiast duplikatu Amulet Młota.
  • Naprawiono perspektywę kamery w otwartych skrytkach Kultu, dzięki czemu notatka na wieczku jest teraz czytelna.
  • Dodatkowa poprawka polegająca na tym, że profilowanie Cynthii nie jest dostępne, jeśli gracz zbyt szybko opuszcza dioramę w Domu Opieki.
  • Rozwiązano problem w RE05 Old Gods, w wyniku którego gracze mogli podnieść bezpiecznik w piwnicy z zamkniętego pojemnika bez rozwiązywania dołączonej łamigłówki zamka szyfrowego.
  • Zbiorniki z propanem nie będą już pojawiać się ponownie po ponownym załadowaniu gry w Watery. Mniej eksplozji, mniej zabawy, ale płynniejsza gra.
  • Dałeś Sadze szansę na zdobycie większej ilości zasobów w misji RE10 Come Home na stacji metra.
  • Dodano brakujące opisy niektórych akt spraw w Gabinecie Spraw w Saga’s Mind Place.
  • Naprawiono wiele problemów ze wskazówkami Meta Case.
  • Dodano opisy spraw będących w toku do akt Gabinetu Spraw.
  • Zapalenie flary podczas ukrywania się w Bezpiecznej Przystani będzie teraz postrzegane jako akcja wrogiego gracza i zawalenie Bezpiecznej Przystani, jeśli w pobliżu znajdują się wrogowie.
  • Naprawiono błąd powodujący czasami „mikro drgania” kamery gracza podczas obracania kamery w Prologu.
  • Usuwanie zabawy. To początek roku. Eksplozje nie będą już powodować obrażeń przez drzwi.
  • Uniemożliwiaj graczom przypadkowe włączenie latarki i marnowanie baterii podczas jej podnoszenia.
  • Pistolet i rewolwer FBI Service zadają teraz wystarczające obrażenia, aby maski kultystów odleciały jednym, starannie wycelowanym strzałem. Kur*a tak!
  • Wezwanie na kurtynę. Nie najlepsza płyta. Naprawiono błędne zasłanianie zasłon w Sali Teatralnej w niektórych przypadkach.
  • Naprawiono błąd, przez który kusza z ulepszoną podwójną lufą nie była prawidłowo chowana w kaburze.
  • Rozmów telefonicznych Sagi nie można już przerywać włączaniem i wyłączaniem latarki.
  • Wskaźnik podnoszenia przedmiotu został ponownie dostrojony, więc powinien być teraz lepiej widoczny.
  • Gracz nie może już zbiec z półki za stacją monitorującą w Cauldron Lake.
  • Naprawiono błąd powodujący, że zaciemnienia w Kinie Poety zawieszały się w powietrzu lub wewnątrz siedzeń kinowych. To było zbyt straszne.
  • Naprawiono problem z nieuczciwym butem poruszającym się po arenie walki z bossem Cynthia.
  • Naprawiono błąd w pokoju IN05 665, w wyniku którego przedmioty ze skrytki Tim Breakera można było podnieść przez ścianę w pokoju 101.
  • Naprawiono błąd powodujący natychmiastową śmierć wilków po zbliżeniu się do klifu w Wieży Radiowej w Watery.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w pokoju Normana w domu opieki w Bright Falls.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego drzwi w centrum odnowy biologicznej Bright Falls otwierały się w niewłaściwym czasie. To jeszcze nie jest straszny sezon.

Interfejs użytkownika

  • (PC) Dodano obrazy podglądu większości ustawień, które można modyfikować w menu graficznym.
  • Dodaj liczbę rozdziałów dla znalezionych rękopisów w Mind Place.
  • Naprawiono problemy z układem interfejsu użytkownika związane ze zlokalizowaną zawartością na tablicy spraw, komputerach i przedmiotach, które można sprawdzić.
  • Naprawiono nazwy miesięcy, aby wyświetlały się poprawnie w interfejsie zapisu stanu gry.
  • Naprawiono pozycję przewijania menu opcji, która nie była resetowana po wyjściu z menu opcji za pomocą przycisku Start na kontrolerze.

Dźwięk i wrażenia dotykowe

  • Ponownie dostrojono wrażenia dotykowe w przypadku „kluczowych zdarzeń”, takich jak strzelanie i przeładowywanie broni, korzystanie z mechaniki Przesunięcia Światła, spalanie Punktów Źródła i używanie latarki.
  • Dodano dźwięk do starożytnych komputerów w biurze szeryfa w Bright Falls.
  • Dodano dźwięk uderzeń, gdy Espresso Express uderza w odtwarzacz. Nie próbuj, proszę. Coffee World i tak ma wystarczająco dużo kłopotów.
  • Dodano dźwięk wysuwania kasety do Mr. Drippy.
  • Dodano statyczny dźwięk telewizora do lokalizacji Bezpieczna przystań telewizyjna w Domu Opieki.
  • Naprawiono błąd, przez który wybór taśmy telewizyjnej w Pokoju Pisarza nie powodował wywołania żadnych efektów dźwiękowych.
  • Naprawiono błąd w Przywołaniu RE08, w wyniku którego broń wroga czołgu odtwarzała niewłaściwy dźwięk broni.
  • Wiele poprawek dźwięku Rymowanki dla dzieci.
  • Poprawiono jakość dźwięku przykucniętych kroków.
  • Poprawiono jakość dźwięku podczas misji Przywołanie RE08 na wszystkich platformach.

Wizualizacje

  • Ogólne polerowanie wizualne.
  • Naprawiono błąd powodujący, że wróg stawał się częściowo niewidzialny, gdy został poważnie ranny.
  • Naprawiono roślinność, która nie zawsze reagowała w fajny sposób na eksplozje.
  • W Coffee World zerwał się wiatr.
  • Dzięki dodaniu dużej ilości kurzu piwnica Domu Opieki Valhalla stała się bardziej klimatyczna.
  • Wyłączono wskaźnik Bezpiecznej Przystani podczas walki z Zdrapką na parkingu.
  • Ulepszona wodoodporność domku Elderwood Lodge. W pomieszczeniu nie powinno już padać.
  • Naprawiono skalowanie Nóża Myśliwskiego, gdy Alan go podnosił.
  • Naprawiono brakujące oświetlenie niektórych elementów narracji.
  • Poprawiono jakość cieni w różnych miejscach w lesie, na uboczu.
  • Naprawiono pojawianie się oświetlenia w niektórych lokalizacjach.
  • Naprawiono kilka nagłych zmian w gradacji kolorów w Watery.
  • Zmniejszono migotanie wokół okien w Suomi Hall w Watery.
  • Zmniejszono migotanie wewnątrz Loży Elderwood w Bright Falls.
  • Ulepszenia oświetlenia w obszarach poza utartymi szlakami w Watery.
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe działanie koszuli Alana w niektórych sekwencjach filmowych, w których Alan siedział.
  • Poprawione animacje reakcji przerażenia Sagi podczas biegu.
  • Naprawiono ponowne uruchamianie niektórych animacji podczas przełączania latarki.
  • Naprawiono postać gracza tak, aby używał broni zgodnie z oczekiwaniami podczas biegu zaraz po podniesieniu przedmiotów.

Ogólny

  • Ustawienie jasności SDR wpływa teraz poprawnie na filmy UI i 2D.
  • Naprawiono nieaktualność maksymalnej luminancji wyświetlacza w menu kalibracji jasności.
  • (PC) Możesz teraz dostosować FOV (pole widzenia) w interfejsie użytkownika.
  • (PC) Poprawiono stabilność generowania ramek DLSS dla Alt-Tab.
  • (PC) Rozdzielczość jest prawidłowo ustawiona na maksymalną obsługiwaną rozdzielczość.
  • (PC) Wyświetlono komunikat ostrzegawczy o braku wystarczającej ilości pamięci fizycznej, co pozwoliło grze rozpocząć się w znacznie poważniejszy sposób.
  • (PC) Ikony przycisków myszy poprawnie odzwierciedlają teraz ustawienia głównego przycisku systemu Windows w interfejsie użytkownika (PC).
  • (Seria Xbox) Naprawiono problem z wątkami, który mógł powodować rzadkie awarie.
  • Poprawki napisów.

Wydajność (inaczej sekcja elastyczna Northlight)

  • (PlayStation 5) Naprawiono przypadkowe zacinanie się podczas ruchów w zwolnionym tempie z doskonałym unikiem.
  • (PC) Zmiana ustawień graficznych jest teraz… szybsza.
  • (PC) Zoptymalizowane renderowanie mapy cieni, oszczędzające do 0,3 ms w ciemnym miejscu.
  • (Seria Xbox) Zoptymalizowano usuwanie punktów i reflektorów, skracając czas trwania o 0,3 ms w miejscach, gdzie jest dużo światła.
  • (PlayStation 5) Zoptymalizowano renderowanie interfejsu użytkownika, gdy na ekranie znajduje się wiele elementów interfejsu użytkownika, na przykład gdy widoczny jest ekwipunek, co zapewnia płynniejszą wydajność.
  • Zoptymalizowany kod kontrolera znaków w celu poprawy wydajności procesora, oszczędzając do 1 ms – 2 ms w lokalizacjach o gęstej geometrii.
  • Optymalizacje oświetlenia wewnątrz nakładania się w RE02 Oszczędność serca 1 ms – 1,2 ms dla płynniejszej wydajności.
  • Optymalizacja oświetlenia wokół Domu Opieki Valhalla podczas RE05 Starzy Bogowie, oszczędność 0,3 ms – 0,4 ms.
  • Dobre optymalizacje oświetlenia i mgły wokół Watery, które nie spowodowały pogorszenia grafiki.
  • Nieznacznie zoptymalizowane wykorzystanie pamięci tekstur. Nieznacznie.