W najnowszym sezonie Diablo 4 pojawiają się kolejne informacje o aktualizacjach, a deweloperzy słuchają komentarzy na Twitterze. Oto aktualizacja Diablo 4 z 1 lutego, wraz z pełnym opisem aktualizacji.
Aktualizacja Diablo 4 z 1 lutego: podano pełne uwagi dotyczące aktualizacji
Jeśli narzekacie na to, jak bardzo elity z afiksem wampirycznym leczą, to mam dla was dobrą wiadomość. Twórcy poprawiali i aktualizowali potwory oraz miejsca pojawiania się potworów w lochach. Poza tym Seneschal otrzymuje ogólnie dobre zwiększenie obrażeń. Zanurzmy się od razu.
AKTUALIZACJE GRY
Ilość zdrowia, jaką może leczyć potwór z afiksem Wampiryczny, została zmniejszona.
- Poziom świata I: 10% → 5%
- Poziom świata II: 20% → 10%
- Poziom III Świata: 35% → 15%
- Poziom IV świata: 50% → 25%
Uwaga dewelopera: W przyszłej aktualizacji wprowadzimy dodatkowe ulepszenia afiksu wampirycznego. Ataki pociskowe potworów – jak rzucona włócznia Khazry – zyskają efekt wizualny, gdy zostaną nasycone afiksem wampirycznym. Ułatwi to identyfikację, które pociski mogą uleczyć potwora.
- Dostosowano afiks tłumika.
- Pole tłumiące nie jest już zawsze włączone. Trwa teraz 6 sekund i czas działania wynosi 50–75%.
- Pole może zostać anulowane, jeśli potwór z afiksem jest ogłuszony, zamrożony, powalony lub oszołomiony.
- Dostosowaliśmy układ i miejsca pojawiania się potworów w kilku Lochach. Wprowadzono także mniejsze poprawki.
- Pieczęcie Lochów Koszmaru będą teraz wyświetlać poziomy potworów dla poziomu Pieczęci.
Sezon Konstruktu
- Do umiejętności Seneszala wprowadzono następujące aktualizacje.
- Gyrate: Obrażenia zwiększone o 30%.
- Pummel: Obrażenia zwiększone o 30%.
- Bushwhack: Obrażenia zwiększone o 20%.
- Przebicie: Obrażenia zwiększone o 30%.
- Skupiony ogień: Obrażenia zwiększone o 20%.
- Błyskawica: Obrażenia zwiększone o 20%.
- Świetlik: Obrażenia zwiększone o 10%.
- Burza: Obrażenia zwiększone o 10%.
- Rekonstrukcja: Leczenie zwiększone z 22% do 32% maksymalnego życia na poziomie 1. Na poziomie 10 leczenie zwiększone z 40% do 50% maksymalnego życia.
- Lodowe wsparcie: Zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspieranej.
- Wsparcie krwawienia: Zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspieranej.
- Wsparcie porażenia prądem: Zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspieranej.
- Wsparcie trucizny: Zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspieranej.
- Wsparcie Dusk: Zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspieranej.
- Płonące wsparcie: Zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspieranej.
NAPRAWIENIE BŁĘDÓW
Dostępność
- Naprawiono problem polegający na tym, że czytnik ekranu nie odczytywał dostępnych punktów w drzewie umiejętności lub menu wzorców.
- Naprawiono problem polegający na tym, że czytnik ekranu nie działał prawidłowo podczas przeglądania możliwych afiksów podczas zaklinania.
- Naprawiono błąd, przez który czytnik ekranu nie informował, czy aktywny Kamień Zarządzający będzie działał z podświetlonym kamieniem tuningowym.
- Naprawiono błąd, przez który czytnik ekranu nieprawidłowo wymawiał rangę podczas oceniania Seneszala.
- Naprawiono błąd, przez który czytnik ekranu nie wyświetlał prawidłowo tekstu związanego z Tlącymi się popiołami.
- Naprawiono problem polegający na tym, że czytnik ekranu nie odczytywał tytułów zakładek w menu społecznościowym.
Sezon Konstruktu
- Naprawiono błąd, przez który rozdziały V i VI podróży sezonowej nie odzwierciedlały mocy przedmiotów w nagrodach otrzymanych za ukończenie rozdziałów.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie Ayuzhana w Ratuszu po ukończeniu sezonowej linii zadań.
- Naprawiono błąd, przez który Ayuzhan nie atakował wrogów podczas zadania Guz.
- Naprawiono błąd, przez który można było zobaczyć duplikat Ayuzhana podczas zadania Skradzione ciało, zrobione ciało. (Spójrz mi w oczy – mam podwójne widzenie).
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w grze Skradzione ciało i stworzone ciało mógł zostać zablokowany, jeśli wszyscy wrogowie zostali zabici przed aktualizacją celu Zniszcz spaczone kamienie runiczne.
- Naprawiono błąd, przez który spotkanie ze ścianą mgły w zadaniu Skradzione ciało, stworzone ciało mogło działać nieprawidłowo podczas gry w drużynie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć między ścianą a skrzynią podczas zadania Cud.
- Naprawiono błąd, przez który przedmioty noszone na plecach postaci gracza mogły stać się niewidoczne podczas zadania Cud.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć zadania Świat, który znał, jeśli wszystkie kamienie Seneszala zostały już ulepszone do maksymalnego poziomu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w zadaniu Świat, który znał, gracz musiał wytworzyć Kamień Tuningowy, podczas gdy zamiast tego celem było stworzenie Skrytki Seneschala.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postępy w zadaniu Bębny Krypty mogły powodować niestabilność w grze w trybie lokalnej współpracy.
- Naprawiono wiele problemów, w wyniku których postęp w zadaniu Ropiąca rana mógł zostać zablokowany, jeśli gracz teleportował się tam i z powrotem.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego można było opuścić lochy przed ukończeniem zadania Ennead.
- Naprawiono błąd, przez który umiejętność Seneschala Gyrate wyświetlała nieprawidłową wartość obrażeń dla następnego poziomu umiejętności.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ładunki Lodu wynikające ze zdolności Zimnego Wsparcia Seneschala nie działały w pewnych okolicznościach, np. gdy gracz umarł i został wskrzeszony.
- Naprawiono błąd, przez który efekty obrażeń rozłożonych w czasie nałożone przez Seneszala nie korzystały z pasywnych klas lub efektów przedmiotów legendarnych, takich jak obrażenia od spalania, które nie korzystały z Ciepła Czarnoksiężnika.
- Naprawiono różne inne problemy z interfejsem użytkownika związane z Seneszalem.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego można było otworzyć skrytki Seneschala przed zdobyciem Seneschala, co skutkowało brakiem pobrania ze skrytki.
- Naprawiono błąd, przez który rzadkość Kamienia Strojącego i Rządzącego nie była wyświetlana prawidłowo po umieszczeniu w gnieździe.
- Naprawiono błąd, przez który po upuszczeniu na ziemię kamienie spowalniające miały błędną nazwę w podpowiedzi.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wiele podpowiedzi dotyczących Kamienia Tuningowego nie aktualizowało się po połączeniu z Kamieniem Trwałości.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Syn Malphasa mógł zostać uszkodzony przez pułapki, co mogło prowadzić do tego, że gracze po raz pierwszy spotkali go z niskim poziomem zdrowia.
- Naprawiono błąd, przez który pułapki wieżyczkowe mogły wystrzeliwać niewidzialne pociski.
- Naprawiono błąd, przez który pułapki Piorunowej Podłogi mogły nadal oddziaływać na postacie graczy z aktywnymi różnymi efektami odporności, takimi jak Krwawa Mgła czy Głębokie Zamrożenie.
- Naprawiono błąd, przez który pułapki z obrotowymi filarami nie mogły całkowicie wrócić pod ziemię, jeśli gracz umarł i wrócił do miejsca, w którym znajdowała się pułapka.
- Naprawiono błąd, przez który efekt wizualny obrażeń rozłożonych w czasie zadawanych przez uwięzione skrzynie nie trwał przez cały czas trwania obrażeń.
- Naprawiono błąd powodujący, że Ratusz wyświetlał Alchemika jako dostępną usługę na mapie.
- Naprawiono błąd, przez który menu Rytuału Cofania wyświetlało tekst zastępczy.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom skorzystanie z opcji „Opuść Loch” w Bibliotece w różnych okolicznościach.
- Naprawiono błąd powodujący brak ostrzeżenia o usunięciu ładunków podczas korzystania z opcji Opuść Loch w celu wyjścia z Krypty.
- Różne różne poprawki dla sezonowej linii zadań.
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, przez który Pierścień Bezgwiezdnego Nieba nie zapewniał ładunków podczas rzucania umiejętności podtrzymywanych.
- Naprawiono błąd, przez który Łotrzyk zamrożony w trakcie doskoku nie mógł rzucić żadnych Umiejętności.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający oczyszczenie Krwawego Znaku, jeśli został nałożony na wierzchowcu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Trąba Powietrzna mogła przenosić się i pozostawać w miejscu podczas korzystania z nawigacji za pomocą klawiatury lub w pewnych okolicznościach podczas korzystania z kontrolera.
Lochy i Twierdze
- Naprawiono błąd, przez który Animus nie mógł wpaść do Zniszczonego Bastionu lub Mrocznego Wąwozu, co blokowało postęp.
- Naprawiono błąd, przez który można było przejść przez ścianę mgły w Zenicie, gdy gracz znajdował się pod wpływem Kapliczki Kanałowej.
- Naprawiono błąd, przez który cel Zabij wszystkich wrogów w różnych lochach nie aktualizował się prawidłowo, co blokowało postęp.
- Naprawiono błąd, przez który Baelgemoth w Tur Dulra mógł opuścić arenę z bossem, jeśli inny gracz w drużynie znajdował się poza ścianą mgły.
- Naprawiono błąd, przez który gracze czasami nie mogli opuścić lochu za pomocą koła emotek lub wejścia do lochu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Strażnicy mogli odradzać się poza mapą w Light’s Watch, co blokowało postęp.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w Upadłej Świątyni mógł zostać zablokowany, jeśli Idol został zabity zbyt szybko.
Interfejs użytkownika i doświadczenie użytkownika
- Naprawiono błąd, przez który umiejętność Spopielenie Czarnoksiężnika nie miała dodatkowych efektów wizualnych, gdy została użyta na poziomie 10+.
- Naprawiono błąd, przez który trafienia z Szału Barbarzyńcy nie wyświetlały konsekwentnie wartości obrażeń.
- Naprawiono błąd, przez który efekty wizualne obrażeń rozłożonych w czasie nie pojawiały się poprawnie u niektórych nekromantów.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli poruszać się za pomocą klawiatury, gdy byli zaangażowani w wymianę.
- Naprawiono błąd, przez który ruch nie był przerywany podczas używania klawiatury i interakcji ze skrytką.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego interakcja myszy z czatem mogła działać nieprawidłowo, gdy włączone było sterowanie klawiaturą.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wybór nie był zapisywany podczas stosowania kosmetyku w zakładce Efekty.
- Naprawiono błąd, przez który akcje przypisane do koła akcji mogły nadal działać w menu, co mogło powodować dziwne zachowania.
- Naprawiono błąd, przez który nagrody Przepustki Bojowej, które przyznały tytuł, wyświetlały tylko przedrostek, a nie przyrostek tytułu.
- Naprawiono błąd powodujący odwrócenie nazw umiejętności Ulepszony strzał penetrujący i Ulepszony strzał penetrujący.
- Naprawiono błąd powodujący, że powiadomienie o nowych przedmiotach kosmetycznych w stajni nie znikało.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego porównania statystyk między dwoma przedmiotami lub podczas aktualizacji mogły być niedokładnie wyświetlane, jeśli porównywany przedmiot miał wiele źródeł tych samych statystyk (np. porównanie dwóch totemów z redukcją czasu odnowienia — oba mają redukcję czasu odnowienia jako nieodłączny afiks i jako dodatkowy napis).
- Naprawiono błąd, przez który przypisane emotki nadal mogły być oznaczone jako nieprzypisane w menu emotek.
- Naprawiono błąd, przez który kursor nie był widoczny podczas otwierania księgi historii podczas korzystania z klawiatury.
- Naprawiono problem polegający na tym, że przypisanie umiejętności do klawiszy numerycznych nie wyświetlało prawidłowo przypisań umiejętności w interfejsie użytkownika.
- Naprawiono błąd, przez który gracze wymienieni w sekcji Gracze lokalni nie byli poprawnie sortowani.
- Naprawiono problem polegający na tym, że przycisk Przywróć domyślne w menu opcji nie działał.
- Naprawiono błąd powodujący niestabilność gry podczas oglądania wyzwania Dobrze zaopatrzone w Kolekcjach.
- Naprawiono wiele problemów, w wyniku których ustawienia zmiany nawigacji między klawiaturą i myszą zawierały nieco niedokładny tekst opisu.
- Naprawiono wiele przypadków nieprawidłowego wyświetlania mgły wojny.
- Różne poprawki poprawiające jakość życia w trybie Respec.
Różnorodny
- Naprawiono różne przypadki, w których zaproszenia nie były wysyłane prawidłowo, gdy w drużynie znajdował się gracz w trybie lokalnej współpracy.
- Naprawiono błąd, przez który wytworzenie Eliksiru Odporności na Błyskawice nie liczyło się w wyzwaniu Mistrz miksologii.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wyposażona kosmetyczka portalu nie miała zastosowania do portali używanych podczas teleportacji do Lochów Koszmaru przez mapę.
- Naprawiono błąd, przez który herb Arlekina miał niewłaściwy kolor po założeniu.
- Różne ulepszenia wydajności, stabilności, grafiki, interfejsu użytkownika i dźwięku.