Lista: Jak osiągnąć wszystkie zmiany w balansie broni w sezonie 2 MW3

Broń we wszystkich kategoriach przeszła w drugim sezonie Modern Warfare 3 istotne zmiany, które obejmują jedne z najpotężniejszych opcji w grze. W tym przewodniku omówimy każdą zmianę, która została wdrożona we wszystkich klasach.

MW3 Sezon 2 – Wszystkie osłabienia i wzmocnienia broni

Niektóre z najbardziej zauważalnych zmian to osłabienie odległości ataku broni białej w Modern Warfare 3 oraz osłabienie ADS MCW. To oczywiście nie wszystko, pełną listę zmian znajdziecie poniżej.

BROŃ I DODATKI:

  • Zmniejszono odległość wypadu w zwarciu dla wszystkich broni MWIII, aby dostosować ją do standardów MWII.
  • Zwiększono prędkość ruchu wszystkich broni MWII, aby dostosować je do standardów MWIII.
  • Dodano kontrolę kopnięcia i odrzutu broni w postawie taktycznej dla wszystkich broni.

KARABINY SZTURMOWE:

  • Holgera 556
    • Zwiększono czas celowania z 260 ms do 270 ms (+4%).
  • MCW
    • Zwiększono czas celowania z 240 ms do 265 ms (+10%).
    • Zwiększono czas sprintu do strzału z 241 ms do 252 ms (+5%).
    • Zestaw JAK Raven
      • Zwiększono maksymalne obrażenia z 31 do 33 (+6%).
      • Zmniejszono średnie obrażenia z 23 do 22 (-4%).
      • Zmniejszono minimalne obrażenia z 22 do 20 (-9%).
      • Zmniejszono maksymalny zasięg obrażeń z 20,3 m do 19,8 m (-3%).
      • Zwiększono zasięg obrażeń prawie średnich z 29 m do 35,6 m (+23%).
      • Zwiększono zasięg średnich obrażeń z 40,6 m do 45,7 m (+13%).
      • Zwiększono mnożnik obrażeń od strzału w głowę z 1,4x do 1,5x (+7%).
      • Zwiększono mnożnik obrażeń dolnej części tułowia z 1,01x do 1,1x (+9%).
      • Zmniejszono rozrzut strzału z biodra podczas ślizgu.
      • Znacząco zmniejszono odrzut i kopnięcie działa.

KARABINY BOJOWE:

  • BAS-B
    • Zwiększono czas sprintu do strzału z 231 ms do 252 ms (+9%).
    • Zwiększono czas celowania z 260 ms do 270 ms (+4%).
    • Zwiększono minimalny rozrzut strzału z biodra z 2,3 st./s do 2,9 st./s (+26%).
  • Sidewinder
    • Zwiększono prędkość pocisku z 540 m/s do 600 m/s (+11%).
    • Znacząco zmniejszono odrzut i kopnięcie działa.
    • Zestaw JAK Thunder LKM
      • Zwiększone opóźnienie, zanim przyspieszona szybkostrzelność zacznie spadać z 200 ms do 500 ms (+150%).
      • Zmniejszono przyspieszoną prędkość zaniku ognia z 300 obr/min/s do 240 obr/min/s (-20%).
      • Zwiększono kontrolę kopnięcia broni i kontrolę odrzutu o 35%.
  • TAQ-V (MWII)
    • Zwiększono maksymalny zasięg obrażeń z 35,6 m do 43,2 m (+21%).
    • Zwiększono zasięg obrażeń prawie średnich z 48,3 m do 55,9 m (+16%).

PISTOLETY MASZYNOWE:

  • Strajkowicz
    • Zwiększono zasięg obrażeń prawie średnich z 19,1 m do 21,6 m (+13%).
    • Zwiększono zasięg średnich obrażeń z 25,4 m do 27,9 m (+10%).
  • AMR9
    • Zestaw podwójnej lufy JAK Ettin
      • Dodano brakujący celownik z biodra.
  • WSP-9
    • Skrócono czas celowania z 240 ms do 220 ms (-8%).
    • Zwiększono maksymalny zasięg obrażeń z 16,5 m do 18,5 m (+12%).
    • Zwiększono zasięg obrażeń prawie średnich z 22,9 m do 25,1 m (+10%).
    • Zestaw Broodmother .45
      • Skrócono czas celowania z 270 ms do 241 ms (-11%).
      • Zmniejszono kary za prędkość ruchu o 50%.

STRZAŁKI:

  • Lockwooda 680
    • Ciężka długa lufa Lockwood Defender
      • Zwiększono karę czasową od sprintu do strzału z 8% do 30% (+22%).
  • Broadside KV (MWII)
    • Skrócono czas sprintu do strzału z 210 ms do 189 ms (-10%).
    • Skrócono czas celowania z 330 ms do 240 ms (-27%).

LEKKIE KARABINY MASZYNOWE:

  • Zwiększono czas sprintu do strzału z 210 ms do 252 ms (+20%).
  • Zwiększono czas celowania z 330 ms do 340 ms (+3%).
Zmiany broni Sezon 2 MW3
Obraz za pośrednictwem Activision.

KARABINY MARKIEROWE:

  • MCW 6,8
    • Skrócono czas celowania z 271 ms do 245 ms (-10%).
    • Zmniejszono zasięg wszystkich obrażeń o 18%.
    • Zmniejszono prędkość pocisku z 1016 m/s do 930 m/s (-8%).
    • Zmniejszono minimalny rozrzut ognia z biodra z 5 stopni/s do 4,1 stopnia/s (-18%).
    • Zmniejszono maksymalny rozrzut strzału z biodra z 12,1 st./s do 10 st./s (-17%).
  • DM56
    • Zmniejszono prawie średnie obrażenia z 42 do 41 (-2%).
    • Zmniejszono minimalne obrażenia z 39 do 38 (-3%).
  • Przechwytywacz MTZ
    • Zwiększono czas sprintu do strzału z 252 ms do 262 ms (+4%).
    • Zwiększono czas celowania z 265 ms do 280 ms (+6%).
    • Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi z 1,62x do 1x (-38%).
  • SP-R 208 (MWII)
    • Zmniejszono maksymalny zasięg obrażeń z 19,6 m do 13 m (-34%).
    • Zwiększono mnożnik obrażeń ramienia z 1,15x do 1,5x (+30%).
  • Lockwood Mk2 (MWII)
    • Zwiększono maksymalne obrażenia ze 110 do 125 (+14%).
    • Zmniejszono maksymalny zasięg obrażeń z 8,9 m do 6,4 m (-29%).
  • LM-S (MWII)
    • Zmniejszono intensywność kołysania celownika w dół na biegu jałowym.
  • SA-B 50 (MWII)
    • Zwiększono maksymalne obrażenia ze 110 do 120 (+9%).
    • Zmniejszono maksymalny zasięg obrażeń z 14,2 m do 10,4 m (-27%).

KARABINY SNAJPERSKIE:

  • Łuk
    • Skrócono czas celowania z 550 ms do 520 ms (-5%).
  • Sygnał 50 (MWII)
    • Zmniejszono maksymalny zasięg obrażeń z 48,5 m do 35,1 m (-28%).
  • SP-X 80 (MWII)
    • Zwiększono czas celowania z 521 ms do 545 ms (+5%).

PISTOLETY:

  • Renettiego
    • Zestaw karabinka JAK Ferocity
      • Zmniejszono kary za prędkość ruchu o 50%.
  • Bazyliszek (MWII)
    • Zwiększono maksymalny zasięg obrażeń z 6,9 m do 8,4 m (+22%).
    • Zwiększono zasięg obrażeń prawie średnich z 15,2 m do 22,9 m (+50%).
    • Zwiększono zasięg średnich obrażeń z 22,9 m do 35,1 m (+53%).
    • Zwiększono zasięg obrażeń daleko-średnich z 35,1 m do 41,9 m (+20%).
    • Zwiększono mnożnik obrażeń dolnej części tułowia z 1x do 1,2x (+20%).

MIOTACZE:

  • Stormender
    • Rozwiązano problem uniemożliwiający zniszczenie i/lub wyłączenie niektórych serii zabójstw.

BIJATYKA:

  • Nóż rynsztokowy
    • Zmniejszono odległość wypadu w walce wręcz o 30%.
  • Karambit
    • Zmniejszono odległość wypadu w walce wręcz o 30%.
  • Nóż bojowy (MWII)
    • Zmniejszono odległość wypadu w walce wręcz o 30%.
  • Podwójny Kodachis (MWII)
    • Zmniejszono odległość wypadu w walce wręcz o 30%.
  • Podwójne Kamy (MWII)
    • Zmniejszono odległość wypadu w walce wręcz o 30%.
  • Kilof (MWII)
    • Zmniejszono odległość wypadu w walce wręcz o 30%.

Ze względu na to, że są to nowe bronie, BP50 i RAM-9 nie znajdą się na tej liście, ale już okazały się potężnymi dodatkami do MW3.