Nie możesz znaleźć wierzchowców, na których możesz jeździć w przestworzach? Czytaj dalej, aby poznać lokalizację każdego latającego wierzchowca w Palworld.
- Jak zdobyć najlepsze latające wierzchowce
- Nitewing
- Vanwyrm
- Kryształ Vanwyrma
- Sygnał ostrzegawczy
- Ragnahawk
- Elfidran
- Woda Elphidran
- Kołczan
- Helzefir
- Astegona
- Suzaku
- Suzaku Aqua
- Faleris
- Cieńdziób
- Mroźny ogier
- Mroźny ogier Noc
- Jetragon
Jak zdobyć najlepsze latające wierzchowce
Palworld ma ponad stu znajomych w swoim pięknie stworzonym świecie (dokładnie 137). Na niektórych z nich można także jeździć za pomocą siodeł, które można wytworzyć. Gra dzieli wierzchowce na trzy typy: wierzchowce naziemne, wierzchowce pływające i wierzchowce latające. Na tej liście skupiamy się na tych, którymi możesz latać. Większość dobrych latających bestii to bossowie alfa, więc trudniej będzie je schwytać niż inne.
Aby dosiąść latającego wierzchowca, musisz go najpierw złapać i osiągnąć wymagany poziom, aby móc stworzyć dla niego siodło. Następnie możesz łatwo przywołać ich do swojej drużyny i eksplorować niebo z zapierającym dech w piersiach widokiem. Niektórzy Kumpelowie pojawiają się tylko o określonej porze dnia. Ich rzadkość przekłada się również na szybkość ich chwytania, co wpływa na ilość materiałów potrzebnych do wytworzenia siodła.
W każdym razie, oto ostateczna lista każdego latającego wierzchowca i sposobu jego złapania:
Nitewing
Nitewings są początkowymi i najliczniejszymi wierzchowcami w Palworld. Mają element neutralny i można je znaleźć w dzień i w nocy.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Wschodnie Wzgórza Smagane Wiatrem, Wyspa Bagienna, Wschodnia Dzika Wyspa, Archipelag Morskiej Bryzy, Wysuszona Pustynia, Wyspa Lodowego Wiatru (Boss Alfa) | 15 | 20 Skór, 10 Płótna, 15 Wlewków, 20 Włókna, 20 Fragmentów Paldu |
Vanwyrm
Vanwyrmy mają żywioł ognia i ciemności i można je znaleźć w Dniu i Nocy. Zwiększają także obrażenia zadawane wrogom, gdy są dosiadani.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Południowo-wschodnie gaje bambusowe, Mount Obsidian | 21 | 20 Skór, 10 Organów Płomienia, 15 Wlewków, 30 Włókna, 20 Fragmentów Paldium |
Kryształ Vanwyrma
Kryształ Vanwyrms ma żywioł lodu i mroku i można go znaleźć tylko w nocy. Zwiększają także obrażenia zadawane wrogom, gdy są dosiadani.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Kraina Zero Absolutnego | 41 | 24 Skóry, 12 Organów Lodowych, 18 Wlewków, 36 Włókna, 24 Fragmenty Paldium |
Sygnał ostrzegawczy
Beakony mają element elektryczny i można je znaleźć w dzień i noc. Po zamontowaniu zadają również obrażenia elektryczne.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Północna Pustynia Suszona, Gaje Bambusowe (Boss Alfa) | 34 | 20 Skór, 10 Płótn, 20 Wlewków, 20 Organów Elektrycznych, 25 Fragmentów Paldium |
Ragnahawk
Ragnahawki mają żywioł ognia i można je znaleźć w Dniu i Nocy. Ich ataki zadają obrażenia od ognia wrogom, gdy są na wierzchu.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Obsydian południowo-zachodniej góry | 37 | 25 Skór, 15 Płótn, 20 Wlewków, 20 Organów Płomienia, 25 Fragmentów Paldium |
Elfidran
Elfidrany mają żywioł smoka i można je znaleźć w Dniu i Nocy. Dark Pals upuszczają więcej przedmiotów po pokonaniu, jeśli walczą razem.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Rezerwat dzikiej przyrody nr 1 | 21 | 20 Skór, 15 Wlewków, 20 Włókna, 20 Fragmentów Paldu |
Woda Elphidran
Elphidran Aquas mają żywioł Smoka i Wody i można je uzyskać jedynie poprzez krzyżowanie Elphidran i Surfent. Ogniści Kumple upuszczają więcej przedmiotów po pokonaniu, jeśli walczą razem.
Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|
28 | 24 skóry, 18 wlewków, 24 włókna, 24 fragmenty paldu |
Kołczan
Kołczany mają element smoka i można je znaleźć w Dniu i Nocy. Wzmacniają także ataki smoków na wierzchu.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Rezerwat Przyrody nr 2 | 36 | 30 skór, 10 tkanin, 30 sztabek, 30 fragmentów paldu |
Helzefir
Helzefiry posiadają element mroku i można je spotkać wyłącznie w porze nocnej. Zwiększają także obrażenia zadawane wrogom, gdy są dosiadani.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Bezksiężycowy Brzeg, Zielony Potok | 34 | 30 Skór, 10 Płótn, 30 Wyrafinowanych Wlewków, 20 Organów Elektrycznych, 30 Fragmentów Paldium |
Astegona
Astegony mają żywioł Smoka i Ciemności i można je spotkać w Dniu i Nocy. Zadają obrażenia od Mroku atakom, gdy są na wierzchowcu.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Rezerwat dzikiej przyrody nr 3, Mount Obsidian (Boss Alfa) | 47 | 30 Skór, 50 Wyrafinowanych Wlewków, 50 Wlewków, 55 Fragmentów Paldium |
Suzaku
Suzaku mają żywioł ognia i można je znaleźć w dzień i w nocy. Zwiększają także obrażenia zadawane Rudzie, gdy są dosiadane.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Południowa Wysuszona, Wysuszona Pustynia (Boss Alfa) | 40 | 20 Skór, 25 Wyrafinowanych Wlewków, 20 Organów Płomienia, 40 Fragmentów Paldium |
Suzaku Aqua
Aquas Suzaku mają żywioł wody i można je uzyskać poprzez krzyżowanie Suzaku i Jormuntide. Po zamontowaniu zwiększają także ataki wodne.
Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|
41 | 24 Skóry, 12 Organów Lodowych, 18 Wlewków, 36 Włókna, 24 Fragmenty Paldium |
Faleris
Faleris posiada żywioł ognia i można je znaleźć w Dniu i Nocy. Lodowi Kumple upuszczają więcej przedmiotów po pokonaniu, jeśli walczą razem.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Rezerwat Przyrody nr 3 | 38 | 30 Skór, 10 Płótn, 30 Wyrafinowanych Wlewków, 25 Organów Płomienia, 30 Fragmentów Paldium |
Cieńdziób
Shadowbeaks mają mroczny element i można je znaleźć w Dniu i Nocy. Ataki mrocznych żywiołów są wzmocnione, gdy są na wierzchowcu.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Rezerwat Przyrody nr 3 | 47 | 50 Skór, 40 Wyrafinowanych Wlewków, 25 Gruczołów Jadowych, 45 Fragmentów Paldium |
Mroźny ogier
Lodowe ogiery posiadają żywioł lodu i można je znaleźć w dzień i noc. Zwiększają także obrażenia od ataku lodowego zadawane wrogom, gdy są na nich zamontowani.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Kraina Zero Absolutnego (Boss Alfa) | 48 | 100 Skór, 200 Wyrafinowanych Wlewków, 50 Organów Lodowych, 75 Fragmentów Paldium |
Mroźny ogier Noc
Nocts Frostallion mają element mroku i można je uzyskać ze skrzyżowania Frostallion i Helzephyr. Mroczne ataki zadają większe obrażenia, gdy są na wierzchowcu.
Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|
48 | 120 skór, 240 rafinowanych sztabek, 60 gruczołów jadowych, 90 fragmentów paldium |
Jetragon
I na koniec Jetragon, najszybszy wierzchowiec w grze. Mają element smoka i można je znaleźć w Dniu i Nocy. Po zamontowaniu możesz ciągle strzelać z wyrzutni rakiet.
Lokalizacja | Wymagany poziom | Potrzebne materiały |
---|---|---|
Góra Obsydian (Boss Alfa) | 50 | 100 skór, 200 rafinowanych sztabek, 50 płytek drukowanych, 140 fragmentów paldu |
Z pomocą powyższych latających Palsów będziesz mógł z łatwością przemierzać świat Palworld. Kiedy wyruszasz w podróż, zawsze powinieneś mieć w swojej drużynie jednego latającego Kumpela. Jeśli jesteś na wczesnym etapie gry, powinieneś poszukać najlepszych wierzchowców do złapania już na początku gry w Palworld.