Jak zapewnić absolutne bezpieczeństwo na pokładzie statku w obliczu śmiercionośnej kompanii

Niektórym graczom statek w Zabójczej Kompanii wydaje się być schronieniem przed wszystkimi okropnościami na księżycach, które przeszukują, ale sytuacja nie jest taka, jak się wydaje, ponieważ ludzie zostają ranni i zabijani w wyniku drobnych błędów. Oto, jak zachować bezpieczeństwo na statku w Lethal Company.

Jak utrzymać się przy życiu na statku w Lethal Company

Prawda jest taka, że ​​na statku nigdy nie można być w 100% bezpiecznym, ale istnieją pewne środki zaradcze, które można zastosować, aby utrzymać ten procent jak najbliżej 100%, ponieważ RNG zawsze może zepsuć sytuację, nawet jeśli wszystko zrobiłeś poprawnie.

Na statku w Zabójczej Kompanii czyhają różne niebezpieczeństwa, więc omówmy każde z nich. Nie używaj plecaka odrzutowego na pokładzie i trzymaj strzelby w bezpiecznym miejscu, proszę.

1. Psy bez oczu

Pieski będą cię gryźć i brudzić jak puszystą/gumową zabawkę, jeśli usłyszą coś na statku. Mogą jednak również losowo obwąchać twój statek i jego wnętrze, a potem albo losowo cię znaleźć, albo losowo uciekać od ciebie.

  • Spróbuj zmniejszyć czułość mikrofonu w ustawieniach systemowych, odsuń go od klawiatury, jeśli masz klawiaturę mechaniczną, i przesuń go pod usta, aby nie zakłócał oddechu, jeśli mikrofon wyłapuje przypadkowe dźwięki. W ustawieniach możesz sprawdzić, czy wydawane przez Ciebie dźwięki są łatwo wychwytywane przez mikrofon. Jeżeli problemu nie da się rozwiązać, włącz funkcję „Naciśnij i mów”.
  • Kucnij wokół statku.
  • Skorzystaj z czatu tekstowego z pobliskimi członkami załogi (psy nie potrafią czytać!).
  • Jeśli zauważysz psy w pobliżu drzwi, spróbuj zamknąć drzwi, aż odejdą.
  • Poduszek Whoopie nie należy rozrzucać po obszarze spacerowym statku. Zamiast tego umieść je w szafce lub wyrzuć na zewnątrz, w pobliżu Loud Horn, aby móc stworzyć dla nich wieczną pętlę wyzwalaczy audio.
  • Użyj głośnego rogu, aby odciągnąć psy od wejścia na statek. Jednak bądź ostrożny; zbyt częste ich wyzwalanie zwiększa ich poziom zagrożenia, więc najlepiej jest, jeśli nigdy się nie denerwują.
  • W trudnych sytuacjach wskocz na szczyt statku.

2. Zamaskowany

  • Przygotuj łopatę, znak stopu lub znak ustąpienia, aby ich zabić, jeśli pojawią się na twoim statku lub jeśli przypadkowo teleportujesz opętanego członka załogi z powrotem na statek. Pamiętaj, że mogą odrodzić się w obiekcie, nawet jeśli żaden z członków załogi nie zostanie opętany przez maskę komedii/tragedii.
  • A skoro mowa o teleportowaniu opętanych członków załogi, sprawdź dokładnie, czy poruszanie się twoich członków załogi na monitorze jest nieregularne i nieludzkie (poruszanie się po liniach prostych i kręcenie się liniowo), ponieważ możesz po prostu nie zajmować się tym problemem.

3. Dziewczyna-duch

  • Jestem osobą, która najczęściej rozgląda się po drodze do Obiektu (wyszukując ule itp.) i zazwyczaj w rezultacie gra określa mnie mianem „najbardziej paranoika”. Zwykle to ja słyszę za sobą śmiech lub oddech Ghost Girl zaraz po wejściu do Obiektu. Jeśli to ty słyszysz te sygnały dźwiękowe, nie oglądaj się za siebie; nie obracaj się. Nie zaatakuje, gdy na nią spojrzysz po raz pierwszy, więc wykorzystaj to na swoją korzyść. Gdy zostaniesz „oznaczony”, prawdopodobnie zostaniesz odesłany na statek przez resztę członków załogi.
  • Gdy wejdziesz na statek, możesz usłyszeć kolejny sygnał dźwiękowy; nie obracaj się. Od tej chwili jesteś skazany na to, aby nigdy więcej nie patrzeć na drzwi statku. Jeśli spojrzysz na drzwi i ponownie zobaczysz Ghost Girl, zacznie cię gonić, a ty będziesz musiał pobiec na dach statku lub w inny sposób spróbować ją wyprzedzić, co jest ogromnym trudem. Możesz ustawić szafkę w pobliżu Terminalu, aby zasłonić pole widzenia przed przypadkowym „złapaniem” Ghost Girl, lub możesz obrócić terminal tak, aby ekran był skierowany w stronę drzwi, uniemożliwiając fizyczne patrzenie na Ghost Girl.

4. Pszczoły

  • Nie trzymaj zebranego przed chwilą ula na statku aż do startu. Można to bezpiecznie zrobić po opuszczeniu księżyca, z którego go zabrałeś.
  • Kiedy zdobędziesz ul, zostaw go po bokach (ale nie za blisko wejścia na statek) lub w rogach metalowego chodnika na zewnątrz statku (ale nigdy pod Loud Horn). Jeśli umieścisz ul zbyt blisko wejścia na statek, członkowie załogi nie będą mogli dostać się do niego bez śmierci. Jeśli umieścisz ul tuż za monitorem, kiedy zaczniesz wzbijać się w powietrze, pszczoły przebiją się przez ścianę i zaczną atakować wszystkich na statku.

Najlepszy układ mebli dla Twojego statku w Lethal Company

Z mojego doświadczenia wynika, że ​​często spotykam się z dwoma popularnymi układami podstawowych mebli, które przedstawię Wam poniżej. Pamiętaj, że labirynty i przeszkody na statku nie powstrzymają tych psów.

Układ statku 1

Na zrzucie ekranu poniżej zobaczysz mój ulubiony układ.

Jesteś w kącie, nikomu nie przeszkadzając, a możesz zajrzeć do Terminalu i szybko przejść do:

  • Kapsuła teleportacyjna do chwytania ciała poległego towarzysza,
  • Głośny róg, aby odwrócić uwagę psów,
  • Przycisk teleportacji umożliwiający szybkie wydostanie członka załogi z Obiektu.

Możesz także wstawić szafkę, aby fizycznie zasłonić widok na drzwi, aby przypadkowo nie zobaczyć Ghost Girl. Niektórzy gracze dopychają szafkę aż do wejścia, zostawiając miejsce jedynie na przeciśnięcie się pomiędzy przyciskami drzwi a szafką.

Układ statku 2

Ten jest „meh”, ponieważ nie wykorzystuje w pełni statycznego przycisku teleportacji. Wszyscy wiemy, że jedna sekunda spóźnienia na teleportację może zadecydować o tym, czy zostaniesz pożarty przez leśnego olbrzyma, czy uciekniesz z jego rozwidlenia.

Mam nadzieję, że po przeczytaniu i zastosowaniu tego przewodnika w swojej grze nie będziesz miał ani jednej ofiary na statku. Sprawdź, jak Lethal Company stała się tak popularna, aby uzyskać więcej informacji na temat tej szalonej rozgrywki w trybie współpracy.