W Last Epoch możesz wybrać jedną z pięciu podstawowych i piętnastu klas mistrzowskich, przechodząc przez grę, więc wybranie tylko jednej jako nowicjusz może być wyzwaniem. Oto najlepsze zajęcia dla początkujących w Last Epoch!
Najlepsza klasa dla nowych graczy w ostatniej epoce
Jako nowy gracz w Last Epoch i próbujący nauczyć się walki i różnych mechanik ARPG, gorąco polecam zacząć od Primalist. To fantastyczna klasa początkowa, która poradzi sobie w walce, dysponując Siłą i Witalnością, a także zwierzęcym towarzyszem, który pomoże utrzymać Cię przy życiu.
Twoja pierwsza umiejętność jako Primalisty to Przywołaj Wilkaktóry pozwala na stworzenie pierwotnego wilka, który podąża za tobą do bitwy, atakuje wrogów i ma własne drzewko umiejętności, które można ulepszać.
Twoja druga umiejętność, Lodowe Ciernie, na pierwszy rzut oka wydaje się słaby. Może jednak zamrozić wrogów w miejscu i pozwolić ci zadać kilka ostatnich ciosów, zanim odniesiesz zbyt duże obrażenia. Nie jestem w stanie zliczyć, ile razy Lodowe Ciernie w odpowiednim czasie ocaliły moją skórę, gdy wrogowie mnie przytłoczyli.
Najlepsze statystyki do poziomu
Jako Primalist, twoje główne statystyki obejmują Wytrzymałość I Witalność.
Twoja Siła decyduje o atakach w zwarciu i zbroi. I odwrotnie, witalność wpływa na zdrowie i różne odporności, w tym odporność na truciznę i odporność na nekrozę.
Dobrym pomysłem jest zwiększanie obu umiejętności w miarę zdobywania kolejnych poziomów w pasywnym drzewku umiejętności.
Umiejętności, w których warto się specjalizować
Na początek polecam wybrać Przywołaj Wilka jako Twoja pierwsza specjalizacja. Możliwość przywołania towarzyszy walczących u twojego boku, zwłaszcza gdy jesteś nowym graczem, jest bezcenna. Pomogą utrzymać Cię przy życiu i często samodzielnie pokonują przeciwników, zwłaszcza jeśli zwiększysz ich możliwości zadawania obrażeń fizycznych.
Potem radzę się skupić Przywołaj wrony burzy, który przywoła elementarnego latającego towarzysza zdolnego zadawać obrażenia od błyskawic i zaklęć. Następnie, Przywołaj Totem Cierni przywołuje nieruchomy totem, który rzuca cierniami w pobliskich wrogów. Wreszcie Uderzenie Burzy. Jest to potężny atak wręcz, który w kontakcie z wrogiem może wywołać Kolce Ziemi, Północne Wiatry lub Błyskawicę.
Większość twoich umiejętności będzie polegać na przywoływaniu zwierzaków, które zadają obrażenia bezpośrednim zagrożeniom i odbierają ci aggro. Często najlepiej jest oprzeć się na tym stylu gry, grając Primalistą.
Wybór klasy mistrzowskiej
W miarę postępów w grze, gromadzenia punktów w swoich umiejętnościach i drzewku pasywnym, wykonywania zadań itp., nieuchronnie odblokujesz system mistrzostwa. Na poziomie około 25, po ukończeniu zadania maestrii w Rozdziale 4, będziesz miał szansę wybrać swoją klasę maestrii.
Dla Primalisty, Klasy Mistrzostwa obejmują:
- mistrz Bestii
- druid
- Szaman
Można wybrać tylko jeden, więc polecam wybierać mistrz Bestii aby nadal skupiać się na wezwaniach i zwierzętach domowych, aby zająć się twoją brudną robotą. Wybierając Władcę Bestii, w miarę postępów odblokujesz dostęp do następujących umiejętności:
- Przywołaj Raptora
- Przywołaj Niedźwiedzia
- Przywołaj Totem Szału
- Przywołaj Skorpiona
- Okrzyk wojenny
Jako fan niedźwiedzich towarzyszy i zwierząt domowych w grach RPG, od razu wyspecjalizowałem się w Summon Bear, gdy tylko stało się ono dostępne. Niedźwiedź jest potężny, ma 300 podstawowych punktów zdrowia i naturalną odporność na większość rodzajów obrażeń. Specjalizując się, możesz skupić się na zwiększeniu zdrowia niedźwiedzia, obrażeń, szansy na krwawienie, przyjęciu obrażeń od trucizny, zwiększeniu szybkości rzucania, zwiększeniu szansy na trafienie krytyczne i skróceniu czasów odnowienia. Staje się dosłownie chodzącym czołgiem.
Kiedy inwestujesz czas i energię w swoją klasę początkową, możesz chcieć dowiedzieć się, jakie postępy przeniosą się do pełnej wersji!