Jak pomyślnie rozwiązać zagadki dystryktu Krainy Czarów Człowieka-Zagadki w Legionie samobójców: Zabij Ligę Sprawiedliwości

Człowiek-Zagadka powraca w Legionie samobójców: Zabij Ligę Sprawiedliwości z nowym zestawem zagadek do rozwiązania w mieście Metropolis. W grze do rozwiązania jest łącznie 21 zagadek, a oto tylko kilka z nich, które można znaleźć na terenie Krainy Czarów.

Jak ukończyć zagadki dystryktu Krainy Czarów Człowieka-Zagadki w Legionie samobójców: Zabij Ligę Sprawiedliwości (KTJL)

Tam są trzy zagadki do rozwiązania w Krainie Czarów. Człowiek-Zagadka odczyta wszystkie trzy wskazówki na ekranie mapy, ale tutaj znajdują się lokalizacje i obiekty, które gracze muszą przeskanować, aby ukończyć obszar.

Zagadka Dystryktu Krainy Czarów nr 1

Pierwsza zagadka Dystryktu Czarów brzmi: „Pokaz magii, dziwny i absurdalny, sekretne zaklęcie to lustrzane słowo.”

Odpowiedź brzmi budynek prezentujący wspaniały akt magii Zaraxxa. Budynek znajduje się nieco na północ od najwyższej wieży i gigantycznego sterowca. Zejdź na parter i zeskanuj efektowny znak, by zakończyć zagadkę.

Zagadka Dystryktu Krainy Czarów #2

Druga zagadka Dystryktu Czarów brzmi: „Podekscytuj dzieci, zachwyć swojego malucha! Chcesz się zabawić? Daj tego Schotta.”

Odpowiedź brzmi Sklep z zabawkami Schotta. Znajduje się w północnej części dzielnicy, pomiędzy parkiem rozrywki a plażą. Zeskanuj szyld i kolorowy sklep, aby ukończyć zagadkę.

Zagadka Dystryktu Krainy Czarów #3

Trzecia zagadka Dystryktu Czarów brzmi: „Wznosząca się wysoko, muśnięta słońcem wieża, latarnia morska miasta.”

Odpowiedź brzmi Wieża Słoneczna. Można go złapać pomiędzy wszystkimi gigantycznymi drapaczami chmur, więc zacznij od Daily Planet i jedź drogą na północ, aż dotrzesz do pionowego znaku. Zeskanuj znak Wieży Słonecznej, aby zakończyć ostatnią zagadkę.