Jak naprawić błąd „Nie udało się dołączyć do imprezy” w finałach

Jeśli podczas próby utworzenia grupy ze znajomymi napotkałeś komunikat „Błąd dołączenia do grupy”, istnieje kilka czynników, które mogą być odpowiedzialne za ten błąd. Istnieje jednak rozwiązanie. Oto, co zrobić, aby naprawić błąd „Nie udało się dołączyć do drużyny” w finałach.

Jak rozwiązać problem związany z błędem dołączenia do drużyny w finałach

Istnieje długa lista kroków, które możesz podjąć, aby naprawić błąd „Nie udało się dołączyć do drużyny” w finałach. Zacznijmy od tych najbardziej powszechnych i łatwych w zastosowaniu.

1. Sprawdź, czy serwery Finałów nie działają

Jeśli występują problemy z serwerami, może wystąpić ten błąd. Dlatego właśnie chcemy najpierw sprawdzić, czy serwery Finałów nie działają, czy nie. Jeśli tak, nie możesz zrobić nic innego, jak tylko poczekać, aż wrócą.

2. Uruchom ponownie grę i sprawdź dostępność aktualizacji

Wszyscy członkowie Twojej drużyny powinni ponownie uruchomić Finały, aby klient gry mógł sprawdzić dostępność aktualizacji i zastosować je, jeśli istnieją. Każdy powinien mieć wersję gry zgodną z tą na serwerach live.

3. Sprawdź, czy gra krzyżowa jest włączona po stronie wszystkich członków drużyny

Jeśli próbujesz połączyć graczy z różnych platform do gier, musisz upewnić się, że funkcja gry krzyżowej jest włączona dla wszystkich członków załogi.

Możesz to sprawdzić przechodząc do Menu > Ustawienia > Rozgrywka > Sieć.

4. Sprawdź, czy wszyscy mają ustawiony ten sam region dobierania graczy

Innym częstym źródłem tego problemu jest sytuacja, gdy gracze mają ustawione różne regiony. W tej samej sekcji menu, co powyżej, powinieneś znaleźć ustawienie regionu. Możesz uzgodnić konkretny region (ten, który jest najbliżej wszystkich członków drużyny) lub po prostu użyć trybu automatycznego. Nie ma to znaczenia, pod warunkiem, że wszyscy są na tej samej stronie.

5. Sprawdź swoje połączenie internetowe

Przyczyną tego błędu może być również wadliwe połączenie internetowe! NA Strona testowa Cloudflare, możesz bezpłatnie przetestować swoje połączenie internetowe. Zwróć uwagę na następujące rzeczy:

  • Czy prędkość jest w porządku? (Czy zbliżasz się do kwoty, którą płacisz?)
  • Czy ping jest w porządku? (Niski dwucyfrowy ping jest w porządku)
  • Czy jitter jest mały? (Duży jitter wskazuje na niestabilność sieci)

Jeśli na podstawie testu stwierdzisz problemy, możesz ponownie uruchomić router, a jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się ze swoim dostawcą usług internetowych.

6. Sprawdź integralność plików gry / zainstaluj ponownie Finals

Ostatnim rozwiązaniem, jakie mamy, jest weryfikacja lokalnych plików gry i ponowna instalacja The Finals. Ze względu na to, jak długo to trwa średnio, jest on wymieniony jako ostatni pozostały krok.

Na Steamie kliknij prawym przyciskiem myszy The Finals w swojej bibliotece, przejdź do Właściwości i tam znajdziesz sekcję „Zainstalowane pliki”.