GTA VI podobno będzie miało imponujące detale w otwartym świecie

Jesteśmy trochę bliżej GTA VI i wydaje się, że długie oczekiwanie będzie tego warte, zwłaszcza jeśli nadchodząca gra Rockstar będzie zawierać szczegóły dotyczące otwartego świata.

Wierzy się GTA VI Stworzenie gry zajęło Rockstar Games około dziesięciu lat, co miałoby duży sens, biorąc pod uwagę, że deweloper zawsze dąży do przesuwania granic gier nowej generacji. Red Dead Redemption 2 była innowacją w grach z otwartym światem pod niemal każdym względem, więc możesz sobie tylko wyobrazić poziom szczegółowości, w który wlewa się Rockstar GTA VI już teraz.

Biorąc to pod uwagę, być może nie musisz w ogóle sobie tego wyobrażać, ponieważ twórca PlayStation potwierdził kilka szczegółów na temat nadchodzącej premiery i choć żaden z nich nie dotyczył potencjalnej daty premiery, rzuciły one nieco światła na to, co może kryć się w otwartym świecie nas.

Jak wszyscy wiemy, gra skupi się tym razem na dwóch bohaterach, Lucii i Jasonie. Zafascynowani kochankowie będą współpracować, aby w końcu mieć życie warte przeżycia, co prowadzi wielu fanów do przekonania, że ​​prawdopodobną datą premiery może być premiera w Walentynki 2025 roku.

Najnowsze przecieki sugerują, że para będzie mieszkać w tym samym miejscu przez całą grę, co będzie się zmieniać w miarę postępów w fabule. Stwierdzono również, że świat i NPC-e zapamiętają wygląd twojej postaci, co oznacza, że ​​policja może cię rozpoznać i ścigać, jeśli masz na sobie ten sam strój, który nosiłeś podczas popełniania przestępstw. To samo można powiedzieć o Twoim pojeździe. Wiąże się to z poprzednimi przeciekami, że w grze pojawi się niezwykle inteligentna sztuczna inteligencja.

Stwierdzono również, że Twoje działania będą rozpowszechniane w wiadomościach w grze, a postacie podobno omawiają Twoje działania w Internecie.

Oczywiście należy to traktować z przymrużeniem oka, choć jeśli okaże się to prawdą, wkrótce będziemy świadkami jednej z najwspanialszych gier z otwartym światem, jakie kiedykolwiek stworzono, co będzie trudne do naśladowania w przypadku gier wydanych po niej.