Gracze mają już dość drzewek umiejętności zmuszanych do wszystkiego

Drzewa umiejętności stają się zbyt powszechne w nowych grach, a fani mają ich dość, wierząc, że często są niepotrzebnie zmuszani.

Wszyscy wiemy, czym jest drzewo umiejętności i wszyscy wiemy, że obecnie jest ono wykorzystywane w niemal każdej grze, np. Marvel’s Spider-Man 2 który ma w sumie trzy drzewka umiejętności, jedno dla Petera, jedno dla Milesa i jedno wspólne dla nich obu.

W większości przypadków dają graczom różnorodne opcje ulepszenia rozgrywki i wzmocnienia ich postaci. Może to obejmować naukę nowego ruchu, poprawę zdrowia lub wytrzymałości lub sprawienie, aby coś w świecie gry zdarzało się częściej, na przykład szansa na użycie superruchu.

Od lat stanowią podstawę gier, choć wygląda na to, że gracze w końcu mają dość oglądania ich w grach. W końcu, chociaż mogą odblokować kilka dobrych rzeczy dla twojej postaci, najlepsze części często są zakopane aż do samego dołu drzewa. Oznacza to, że musisz zdobywać doświadczenie lub spełniać inne wymagania, skrupulatnie przedzierając się w dół drzewa do dowolnej umiejętności lub ulepszenia, którego naprawdę chcesz.

Powstało kilka wątków na Reddicie, w których narzekano na nie, na przykład jeden z hagg3n który opisane je jako „duże liczby, wszędzie fantastyczny sprzęt i brokat”, kontynuując tęsknotę za czasami, kiedy gry RPG były prostsze, wyposażając graczy w zbroję i broń i pozwalając im na zabawę.

Kolejny post od FoxOperatora zwany dla nich „tragedia”. Następnie stwierdzono, że moce lub umiejętności, które odblokowujesz, są często „nudne” i „nie są nawet umiejętnościami”. To po prostu normalne rzeczy, które postać gracza powinna już umieć, ale są zablokowane, aby wydłużyć czas gry .

Wreszcie jeszcze jeden post od Klopapopa powiedział oni też mają ich dość i chcą po prostu „grać w tę cholerną grę. Nie chcę bawić się umiejętnościami.”

Smutne jest to, że na pewno nigdzie się nie wybierają, są zbyt łatwe do wdrożenia w grze i sprawiają, że gracze nie przechodzą przez nie zbyt szybko.