Fani The Elder Scrolls 6 są „zaniepokojeni” aktualizacją Starfield

Można śmiało powiedzieć, że kiedy Bethesda Pole Gwiazd została wydana w 2023 roku i była to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier od lat, ale niektórzy fani są teraz zaniepokojeni The Elder Scrolls VI.

Bethesda twierdziła, że ​​to RPG science-fiction Pole Gwiazd Prace nad nią trwały dwie dekady, ale dzięki współczesnej technologii gier wideo wizja Todda Howarda i spółki mogła urzeczywistnić się. Wielu z nich dubbingowało niezależnie od tego, czy jest to dokładny opis, czy nie Pole Gwiazd być Skyrima w kosmosie i była postrzegana jako jeden z najważniejszych tytułów własnych Xbox w zeszłym roku. Ale dlaczego niektórzy fani są teraz zaniepokojeni The Elder Scrolls VI po uruchomieniu Pole Gwiazd?

W naszej recenzji pt Pole Gwiazd, powiedzieliśmy: „Bethesda stworzyła uniwersum, które pomimo swojej ogromnej skali cieszy się zainteresowaniem i imponującą dbałością o szczegóły. Podróż, w którą wyruszysz, będzie cię olśnić i nie mam wątpliwości, że gracze będą zachwyceni przez miesiące, a może nawet lata.

Podobnie jak w przypadku każdej premiery gry wideo, niezależnie od tego, jak bardzo będzie ona popularna, entuzjazm wobec tytułu w końcu osłabnie Pole Gwiazd nie jest wyjątkiem. Wydaje się jednak, że od tego czasu entuzjazm znacznie osłabł Pole Gwiazd został wydany i dlatego niektórzy fani są teraz zaniepokojeni The Elder Scrolls VI.

Pole Gwiazd stracił 97% swoich graczy na Steamie w mniej niż sześć miesięcy” czyta nagłówek z PCGamesN, artykuł wspólny w Reddicie. „To mnie martwi Stare zwoje VI gdyby to był projekt pasji Bethedy” – powiedział zaniepokojony Redditor SwoloLikeSolo.

„Projekt pasyjny to zwykle kod ulubionego projektu szefa, o którym cały zespół wie, że się nie powiedzie, ale i tak musi to zrobić” – wykrzyknął cshmn. „Tak, dokładnie o to chodzi Pole Gwiazd mam wrażenie” – odpowiedział arrantprac. „Teraz, kiedy już zagraliśmy Wrota Baldura 3oczekiwania wobec innych gier RPG są znacznie wyższe” – oznajmił Xillllix. „Nudne zadania aportowania i bezużyteczne dialogi o niskiej jakości nie pomogą.”

„Główny problem z Pole Gwiazd to nieludzka ilość proceduralnego generowania, która zniszczyła wszelkie emocje związane z eksploracją” – wyjaśnił Nachooolo. — Chyba że zrobią inny Daggerfall (co może się zdarzyć), The Elder Scrolls VI mapa będzie miała ograniczony rozmiar (w porównaniu z Pole Gwiazd przynajmniej) i jako taki ma znacznie mniej generowania procedur i więcej ręcznie wykonanych lokalizacji (przynajmniej proporcjonalnie).”

Redditor Nachooolo przedstawia kilka bardzo ważnych punktów, zakładając The Elder Scrolls VI będzie miał mniej generowania proceduralnego i mniejszą mapę, jak w przypadku Skyrimapowinno to zapewnić bardziej kontrolowaną i, miejmy nadzieję, lepszą rozgrywkę w grach RPG. Wierzę, że generowanie proceduralne ma swoje miejsce, ale zastrzeżeniem jest to, że straci ono poczucie tożsamości w porównaniu do świata lub poszczególnych lokalizacji na mapie tworzonej ręcznie przez programistę.

The Elder Scrolls VI w momencie pisania tego tekstu nie ma potwierdzonej daty premiery, ale obecnie planowana jest premiera na PC i Xbox Series X|S.